Buster Saves Christmas
Wanneer de Kerstman op kerstavond een blessure oploopt, is het aan Buster om Kerstmis te redden. Dat kan alleen als hij op tijd de werkplaats van de Kerstman weet te bereiken en zorgt dat de ondeugende Bandiet de boel niet verpest. Wordt het een perfect kerstfeest of wordt dit de eerste mislukte Kerstmis in de geschiedenis van Kerstmissen?