Os Segredos Da Tia Catia
Os Segredos Da Tia Catia is een tv-programma met tante Cátia, altijd vriendelijk en gastvrij, in haar huis en vooral met het eten. Haal je kookgerei en alle ingrediënten erbij, en ga samen met tante Cátia heerlijke recepten bereiden die elke amateurkok kunnen laten schitteren in de keuken. In de keuken zijn vaak heel speciale gasten te vinden.