Day Zero
De ernstige watercrisis in Kaapstad is een grimmige waarschuwing voor steden overal ter wereld. Deze documentaire belicht de oorzaken en gevolgen van deze milieuramp. Experts voorspellen dat een kwart van de steden in 2050 met een soortgelijk tekort zal kampen.