Documentaires, Biografie
De Pulitzer Prize-winnende fotograaf Lynsey Addario riskeert haar leven in de door mannen gedomineerde wereld van de oorlogsfotografie die de realiteit van conflicten vastlegt. Maar elke opdracht betekent het gevaar tegemoet gaan en het achterlaten van haar man en twee zoontjes. Achter de camera wordt Addario verscheurd tussen de toewijding aan het essentiële werk als journalist en de wedijverende eisen van het moederschap.