An Irish Goodbye
Twee vervreemde broers worden gedwongen zich te herenigen door de vroegtijdige dood van hun moeder. Turlough keert terug naar de boerderij van zijn familie in Noord-Ierland. Hij is van plan om het landgoed te verkopen, maar wanneer hij en zijn broer Lorcan de onvervulde bucketlist van hun moeder ontdekken, verloopt de trieste hereniging van de broers totaal anders.