Homebird
Nadat hij maanden eerder zonder waarschuwing vertrok en met zijn studie stopte, keert Conor terug naar huis. Het weerzien met zijn vader aan de kust is gespannen. Tegen de achtergrond van de Noord-Ierse kust verkent 'Homebird' de relatie tussen een emotioneel afstandelijke vader en zijn vervreemde homoseksuele zoon. De een probeert de band te herstellen, de zoon leert te vergeven.