Moord in Auvergne
Het lichaam van een jonge vrouw wordt gevonden bij het Pavinmeer in Auvergne en de enscenering verontrust de rechercheurs. Volgens de legende zijn de vissers van Besse, na Gods woede opgewekt te hebben, overspoeld door Satans tranen, waardoor ze verdronken zijn. Zag de moordenaar het slachtoffer als een zondaar?
Het lichaam van een jonge vrouw wordt gevonden bij het Pavinmeer in Auvergne en de enscenering verontrust de rechercheurs. Volgens de legende zijn de vissers van Besse, na Gods woede opgewekt te hebben, overspoeld door Satans tranen, waardoor ze verdronken zijn. Zag de moordenaar het slachtoffer als een zondaar? Hoofdinspecteur Bruno Romagnat begint samen met inspecteur Aurélie Lefaivre een onderzoek dat gevoelig bij hem ligt, omdat hij het slachtoffer kende.