PANIHIDA
Op de begrafenis van een oudere vrouw ontaardt de plechtigheid al snel in een chaotische mix van traditie en het moderne leven. Er barst een stortvloed van emoties, herinneringen en absurde situaties los onder de rouwenden, wat leidt tot een zwartkomische verkenning van rouw, familiedynamiek en de surrealistische natuur van afscheid nemen.