The Raven On The Jetty
Door de scheiding van z'n ouders ontdekt een jongen dat zijn onuitgesproken verlangens de kracht hebben om alles te veranderen. Op zijn verjaardag reist Thomas met zijn moeder naar zijn vervreemde vader die na de scheiding op het geïsoleerde platteland woont. De stadsjongen maakt al snel kennis met de natuurlijke wereld en begint stap voor stap in te zien wat hij voor zijn eenzame ouders betekent.