Aeronaut
Kevin droomt ervan piloot te worden om samen met zijn zusje Jaimy te ontsnappen aan hun leven. Zijn prachtige modelvliegtuig is zijn dierbaarste bezit en staat symbool voor de vrijheid die hij zoekt. Maar als zijn zusje het op een dag te pakken krijgt, wordt zijn broederliefde flink op de proef gesteld.
Deze ultralieve stop-motionanimatie gaat over de tienjarige Kevin, die opgroeit in een gezin met een tirannieke vader. Hij wil hieruit ontsnappen Hij wil piloot worden en droomt ervan om samen met zijn zusje Jaimy alles letterlijk achter zich te laten. Zijn prachtige modelvliegtuig, waar hij superzuinig op is, symboliseert die droom en de vrijheid waar hij zo naar verlangt. Maar als zijn zusje het vliegtuigje te pakken krijgt, wordt zijn broederliefde zwaar op de proef gesteld. Kan hij zijn droom redden? En wat is belangrijker: de band met zijn zusje of zijn geliefde, maar levenloze bezit?