De Geest en Molly McGee
In De Geest en Molly McGee volgen we de vrolijke jonge tiener Molly McGee en de knorrige geest Scratch. Als een toverspreuk van Scratch mislukt, raken de twee voor altijd aan elkaar verbonden.
De Geest en Molly McGee is het verhaal van een geest en een meisje dat hem weer tot leven brengt. Figuurlijk dan. Als de knorrige, chagrijnige geest Scratch een betovering probeert uit te spreken over de altijd vrolijke tiener Molly McGee, mislukt deze en moet hij voor altijd bij haar in de buurt blijven. Hij wordt gedwongen om overal te gaan waar Molly gaat en alles te doen wat Molly doet. Wat Molly betreft is hij daardoor haar beste vriend! Als zij de weerbarstige Scratch meesleept in haar avontuurlijke leven, gebeurt er iets vreemds: Scratch gaat Molly steeds leuker vinden en er bloeit een onverwachte vriendschap op.