De mini-bende
Baby vlinder en zijn dierenvriendjes hebben samen plezier en helpen elkaar alledaagse problemen op te lossen, zoals op de dag dat ze naar het strand gingen of goocheltrucs deden of in een band speelden! Samen lossen ze de moeilijkheden op die ze tegenkomen, omdat ze weten dat vrienden het allerbelangrijkste zijn!
Doe mee met Baby, leer goocheltrucs, ga na het strand, bouw een sneeuwpop en nog veel meer.
Zing samen met Baby een liedje, ga zwemmen in het meer, pluk bloemen voor de schapen en nog meer.
Ga mee en speel met baby's vrienden, zeil in Nijlpaards boot, proef Konijns taart en pak een tent.
Ga met Baby mee, bak een taart, speel met een bal, drink verse sinaasappelsap en nog veel meer.