Death and Other Details
'Death and Other Details' speelt zich af tussen de glitter en glamour van de internationale elite en draait om de briljante Imogene Scott (Violett Beane). Tijdens een moord bevindt ze zich op het verkeerde moment op de verkeerde plaats (dit was wel een beetje haar eigen schuld), waardoor ze de hoofdverdachte van deze moord wordt.