Bollywood Hero
Bollywood Hero volgt de Nederlandse acteur Nick voor een Bollywoodrol in Mumbai. Hij bouwt een band op met zijn mede-actrice Sita en staat voor morele dilemma's, nadat hij getuige is geweest van een dodelijk ongeval. Dit verandert zijn leven en zet hem aan tot actie tegen maatschappelijke onrechtvaardigheden.