Magical Reef: The Island of the Four Kings
Diep onder de Indonesische golven ligt een geheim onderwaterparadijs van koraalriffen, met vreemde vormen, levendige kleuren en elegante schoonheid, en 's werelds meest exotische vissen en zeewezens. Reis naar het waterwonderland Raja Ampat en aanschouw haar unieke schoonheid.