Escape to Papua New Guinea
Zak de Sepik-rivier af, waar geïsoleerde stammen hun eeuwenoude krokodillencultus fel koesteren. En waar de rivier eindigt, wemelen kleurrijke koraalriffen van het zeeleven. Dit is een verkenning van oercultuur en ongerepte natuur, van heilige landrituelen en de diverse ecosystemen onder water.