Escape to Maldives
Reis naar het hart van de Indische Oceaan, waar onder de glinsterende lagunes van de Malediven een wereld van kleurrijke koraalriffen verborgen ligt. Deze film geeft een kijkje in het kwetsbare ecosysteem onder de golven en laat zien hoe het voortbestaan van dit onderwaterparadijs onlosmakelijk verbonden is met de eilanden die erboven liggen.