Öngörü
Selen droomt over de toekomst, maar ze had nooit verwacht dat liefde vinden daarbij zou horen. Als ze droomt over haar eigen dood en een vreemdeling die haar helpt, gaat ze op zoek naar antwoorden. Haar ontmoeting met Kemal heeft niet alleen gevolgen voor haar lot, maar ook voor haar hart.
Selen heeft een gave: in haar dromen ziet ze de toekomst. Nadat ze jaren het lot van onbekenden heeft veranderd, ziet ze in een droom haar eigen dood… En een man die haar leven probeert te redden. Als ze Kemal, de man van de droom, ontmoet, wordt ze meegesleept in iets wat dieper gaat dan het lot: liefde. Alleen zit Selen vast tussen angst en verlangen. In haar persoonlijke reis zijn romantiek en gevaar onlosmakelijk met elkaar verbonden en moet haar hart ontwaken om de oplossing te vinden.