Good Boy
Pechvogel Danny is blut en is vastbesloten om zijn leven om te gooien, maar door ingrepen van zijn opstandige moeder en de terugkeer van figuren uit zijn verleden, dreigt alles verkeerd te gaan.
Danny's poging om een bank te beroven met zijn bazige moeder wordt verpest door de komst van hun dokter. Met zijn moeder achter in zijn bus en een dode duif op de passagiersstoel wordt Danny steeds wanhopiger. Maar als er steeds meer figuren zijn dag verstoren, beginnen we te denken dat niet alles is zoals het lijkt.