Servis
Een school in een Turks dorp krijgt eindelijk een schoolbus, maar er blijkt geen chauffeur te zijn. Een jonge lerares besluit achter het stuur te kruipen, maar eerst moet ze leren rijden.
Nebahat, een lerares van in de twintig, krijgt een school toegewezen in een plattelandsdorpje in Anatolië. Ze realiseert zich dat haar leerlingen het moeilijk hebben om op school te geraken. Ze rijden mee op tractoren of andere beschikbare voertuigen. Ze vraagt het Ministerie van Onderwijs om een bus, maar die wordt geleverd zonder buschauffeur. Nebahat besluit zelf achter het stuur te kruipen, maar dan moet ze wel eerst leren rijden.