Iberia's Natural Border
Het Internationale Tagus Park strekt zich uit over Spanje en Portugal en heeft een opmerkelijke biodiversiteit. Het is het eerste internationale natuurpark van Europa, vol met diverse flora en fauna. Verken de ecologische contrasten en aanschouw de eeuwenoude migratie van dieren over de rivier de Taag. Een natuurspektakel.