In Oranje
De elfjarige Remco is een groot voetbaltalent en wil graag doorstoten tot de top. Dat gaat niet zonder hobbels, want Remco krijgt te maken met het overlijden van zijn vader, lastige selectiewedstrijden, een ernstige enkelblessure, een suffe boekhouder die verliefd is op zijn moeder en zijn eerste zoen.