Jennifer's Body
Megan Fox schittert in deze horrorkomedie over een knappe cheerleader op de middelbare school, die een onverzadigbare honger ontwikkelt naar haar mannelijke klasgenoten nadat ze bezeten is geraakt door een hongerige demoon.