Mighty Morphin Power Rangers: The Movie
Maak je klaar voor de power-up en bestrijd het kwaad met zes fantastische tieners. Makkelijk zal het niet worden, want een onguur monster genaamd Ivan Ooze heeft de Power Rangers hun krachten afgenomen.
Bundel je krachten met zes fantastische tieners die het kwaad bestrijden als de Mighty Morphin Power Rangers. Een angstaanjagend, luguber monster, Ivan Ooze, dat na 6.000 jaar gevangenschap is bevrijd, heeft de Power Rangers en hun leider Zordon hun krachten afgenomen. De enige hoop voor de Power Rangers is om de geheimen van de eeuwenoude Ninjetti te leren op een verre planeet.