Niemand in de Stad
Drie jonge vrienden worden met vallen en opstaan volwassen tijdens hun studententijd in Amsterdam. Een plotselinge dood binnen de vriendengroep zet daarbij alles op scherp. In deze turbulente periode proberen zij los te komen van hun ouders en achtergrond, ervaren zij wat de betekenis is van vriendschap en ontdekken ze wie ze werkelijk zijn.