Turbo: A Power Rangers Movie
De Mighty Morphin Power Rangers gaan in gevecht met de buitenaardse slechterik Divatox (Hillary Shepherd). Zij is de vrouw van de kwaadaardige heer Maligore, die ergens in een vulkaan op aarde gevangenzit in een energievacuüm. Zijn vrijlating zou het einde van de aarde betekenen. Divatox wil de goede magiër Lerigot (Jon Simanton) naar de vulkaan brengen, want hij heeft de sleutel om de energiegevangenis open te maken. Lerigot vlucht van zijn eigen planeet naar de aarde, net voordat de handlangers van Divatox hem te pakken kunnen krijgen. De vijf Rangers vermommen zich als normale tieners, maar dan komt de tienjarige Justin (Blake Foster) achter hun geheim. Ze geven hem een powersuit en hij wordt een Power Ranger. De piraten van Divatox kapen een onderzeeër en om ze te kunnen stoppen, krijgen de Power Rangers extra krachten van hun baas Zordon. De eindstrijd tussen goed en kwaad wordt met veel karateschoppen en kickboksbewegingen uitgevochten rond een borrelende krater vol lava.