According To Jim
De op-en-top Amerikaanse Jim is een familieman en een echte kerel. Hij is dol op zijn vrouw Cheryl en zijn kinderen. Hij houdt van zijn gezin, maar hij stelt Cheryls geduld op de proef met zijn koppige gedrag en hij neemt zijn beste vriend voor lief.
Jim is een familieman, een echte kerel en een op-en-top Amerikaanse vent. Hij is dol op zijn mooie vrouw Cheryl en zijn kinderen, de jonge Ruby, Gracie en Kyle en de baby-tweeling Gordon en Jonathan. Hij houdt van zijn gezin, maar stelt het geduld van zijn vrouw op de proef met zijn koppige gedrag. Hij neemt ook soms zijn zwager en beste vriend Andy voor lief, die Jims plannetjes altijd verdedigt en steunt en ondertussen blijft doorzoeken naar de perfecte vrouw.