Iron Fist
De miljardair Danny Rand, die al vijftien jaar dood wordt gewaand, keert terug naar New York, waar hij wordt geconfronteerd met de demonen uit zijn verleden en in zichzelf.
Vijftien jaar geleden stortte het privévliegtuig van de miljardairsfamilie Rand op mysterieuze wijze neer in de Himalaya. Wanneer Danny Rand, de enige overlevende van het ongeluk, terugkeert naar New York als de onsterfelijke Iron Fist, ontdekt hij al snel dat het leven in de stad net zo intens kan zijn als dat in het klooster waar hij de afgelopen 15 jaar heeft doorgebracht.