May It Please the Court
Noh Chakhee, de topadvocate van een groot advocatenkantoor, Jangsan, wordt opeens een openbare verdediger. Dit juridische mysteriedrama toont hoe ze betrokken raakt bij een andere excentrieke openbare verdediger, Jwa Sibaek, terwijl ze een moordzaak aanneemt.