One Dollar Lawyer
Jihun verdedigt een verdachte die onschuldig pleit. Een rechtsstrijd tegen OvJ Baek Mari begint.
Mari verdedigt Jihun, die van een simpele zaak een grote zaak maakt. Jihun voert een geheim gesprek.
Jihun neemt een familiemoordzaak aan. Hij moet bewijzen dat de vader van de verdachte nog leeft.
Jihun doorzoekt het huis van de vermiste schilder. Hij ziet een geheime ontmoeting en vindt bewijs.
Mari wordt nieuwsgierig naar Juyeong en luistert naar Jihuns verleden als officier van justitie.
Jihun wordt wanhopig nadat hij getuige is geweest van een dood. Hij wordt getroost door Juyeong.
Een mysterieuze man bezoekt Jihuns kantoor. Ondertussen twijfelt Minhyeok over Kim Sungwooks dood.
Jihun blijft jagen op Cha Minchul. Vervolgens worden ze getroffen door het noodlot.