Only Murders in the Building
Only Murders In The Building volgt drie vreemden die een gezamenlijke obsessie hebben met true crime en betrokken raken bij een echte zaak. Ze onderzoeken de mysterieuze dood van een van hun buren in hun appartementencomplex in New York.
Charles, Oliver en Mabel laten zich tijdens hun onderzoek door aanwijzingen uit Manhattan lokken.
Het onderzoek voert Oliver en Loretta terug naar de buurt waar Oliver opgroeide.
Het perspectief van een irritante robot die misschien wel meer geheimen kent dan iedereen denkt.