Rudolph's Bakery: De Jonge Bakkers
Rudolph van Veen heeft weer een nieuwe show; Rudolph’s Bakery: De Jonge Bakkers. Elke aflevering bezoekt een junior bakker de welbekende bakery om de kneepjes van het vak te leren van meesterpatissier Rudolph. Ze maken eerst een gerecht van Rudolph en daarna helpt Rudolph mee met het maken van hun eigen favourite gerecht.