Miljuschka in Mexico
In haar prachtige, nieuwe programma neemt Miljuschka je in zes afleveringen mee naar Mexico. Daar bezoekt ze onder andere inheemse boeren, gaat ze op bezoek bij restaurant Pujol (die zich nummer 12 van de wereld mag noemen) en gaat ze aan de bak bij Luis Robledo (de beste banketbakker van Latijns-Amerika). Ook bewijst ze opnieuw niet bang te zijn en proeft ze wel heel bijzondere gerechten.
Miljuschka leert alles over hoe je van maïs een tortilla maakt, want daar komt heel wat bij kijken.
Miljuschka gaat op zoek naar de oorsprong van avocado. Ook bezoekt ze de rivier Xochimilco.
Miljuschka bezoekt een cacaoplantage en leert over het proces van cacao-vrucht naar cacaopoeder.
In Mexico noemen ze het frijoles, oftewel: bonen. Je hebt ze in allerlei soorten en maten.