24Kitchen Gourmet Specials
Bij 24Kitchen vind je volop inspiratie voor heerlijke gerechten voor tijdens de feestdagen. Van kalkoen tot wild, van cranberry's tot perzik. Laat je inspireren door Hugo als hij laat zien hoe de Nederlanders hun heerlijke gourmetgerechten maken.
Hugo maakt een Tex-Mexpannetje, een gourmettosti voor de kinderen en gamba's met een vleugje mango.
Hugo maakt een kippendij-yakitori, cordon bleu van kalkoen en courgettekoekjes voor de kinderen.
Hugo maakt gevulde auberginerolletjes en voor de kinderen een knakworstkerstboom en mini shakshuka.
Hugo bereidt zalmfilet met notenkruim en voor de kinderen gebakken peer met speculaasijs.