Snel met Miljuschka Kerst
In Snel met Miljuschka Kerst helpt Miljuschka je om in korte tijd de lekkerste gerechten te maken voor de feestdagen. Het is immers net die tijd van het jaar dat je iets bijzonders op tafel wilt zetten, maar niet de hele avond in de keuken wilt staan. Daarom geeft Miljuschka je inspiratie en tips voor de mooiste en lekkerste, maar stiekem heel makkelijke gerechten.
In Snel met Miljuschka Kerst helpt Miljuschka je om in korte tijd de lekkerste gerechten te maken voor de feestdagen. Het is immers net die tijd van het jaar dat je iets bijzonders op tafel wilt zetten, maar niet de hele avond in de keuken wilt staan. Daarom geeft Miljuschka je inspiratie en tips voor de mooiste en lekkerste, maar stiekem heel makkelijke gerechten. Zo heb je ook tijdens de feestdagen genoeg tijd om te genieten van je maaltijden met familie en vrienden.