Miljuschka's Food Trucks
Miljuschka reist af naar Amerika om de grote en inspirerende food truck scene te ontdekken. Amerika is bij uitstek het land waar food trucks al onderdeel zijn van het dagelijks leven. Miljuschka ontmoet de interessante figuren achter de food truck en ontdekt via hen de meest bijzondere, uitbundige en originele gerechten waarvan je gaat watertanden als je er alleen al naar kijkt!