Snel met Miljuschka
In Snel met Miljuschka helpt Miljuschka je om de lekkerste gerechten te maken in zo min mogelijk tijd. Je kent het wel: het leven wordt steeds drukker, de kinderen naar school, werken, sporten, boodschappen doen en dan moet er ook nog gekookt worden. Miljuschka geeft je inspiratie voor de lekkerste en vooral makkelijkste gerechten.
Miljuschka begint het nieuwe jaar met een lekkere en gezonde harissashakshuka en kipstoof.
Miljuschka bereidt twee eenvoudige recepten boordevol vitaminen: couscoussalade en bloemkoolpasta.
Vandaag maakt Miljuschka een venkel-tomatensoep met tempeh en een tropical mess als dessert.
Voor fans van pittig maakt Miljuschka een pittige kipnoedelsoep en een pittige poke bowl met tonijn.
Miljuschka maakt een voorgerecht van sushirijstballetjes, het hoofdgerecht is een freekehsalade.
Vandaag maakt Miljuschka rotolo met courgette en slaat ze het toetje niet over met gezonde brownies.
Miljuschka maakt een voorgerecht van geroosterde wortelhummus en een traybake met geroosterde feta.
Miljuschka maakt vandaag quesadilla’s met kimchi en groene gnocchi met auberginegehaktballetjes.
Vandaag maakt Miljuschka gepocheerde kip met citroengras en mini-trifle met pindakaas en chocolade.
Vandaag maakt Miljuschka twee gerechten met een Japanse twist: zalm teriyaki en rijstpuddingrepen.
Miljuschka maakt een makkelijke pastinaaksoep met paprika-venkelolie, en linzencurry met garnalen.