The Defenders
Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage en Iron Fist bundelen de krachten om New York te verdedigen tegen de ergste dreiging ooit.
Vier bijzondere helden met één gemeenschappelijk doel: New York verdedigen tegen de ergste dreiging ooit. Dit is een verhaal over vier einzelgängers met veel persoonlijke problemen die zich realiseren dat ze samen waarschijnlijk sterker zijn.