The Owl House
Luz, een zelfverzekerd, menselijk tienermeisje stuit per ongeluk op een portaal naar een magische, nieuwe wereld waar ze bevriend raakt met een opstandige heks, Eda, en een aandoenlijke, kleine krijger, King.
Luz, een zelfverzekerd, menselijk tienermeisje stuit per ongeluk op een portaal naar een magische, nieuwe wereld waar ze bevriend raakt met een opstandige heks, Eda, en een aandoenlijke, kleine krijger, King. Hoewel ze geen magische krachten heeft, volgt Luz haar droom om heks te worden door in de leer te gaan bij Eda in het Uilenhuis en vindt ze uiteindelijk op een onverwachte plek een nieuwe familie.