This Fool
This Fool is een grove komedie die zich afspeelt in een volksbuurt in het zuiden van Los Angeles. De serie gaat over Julio Lopez, een 30-jarige jongen die nog thuis woont. Hij gaat al sinds de middelbare school af en toe uit met zijn vriendin en vindt altijd een excuus om zijn eigen problemen te ontlopen.