Unmasked
Het team achter het tv-programma Trigger streeft naar gerechtigheid en het oplossen van mysterieuze misdaden. Met hun gepassioneerde teamleider Soryong Oh, de nieuwkomer Do Han en en de door stijl geobsedeerde veldproducer Giho Kang is het team klaar om schurken te ontmaskeren met hun camera's.
Teamleider Soryong Oh onderzoekt een 20 jaar oude zaak, maar raakt betrokken bij een schandaal op haar werkplek. Net wanneer alles uit de hand dreigt te lopen, brengt de geheimzinnige klokkenluider Dr. Trigger het team verder aan het wankelen.
Dan komt Do Han bij het team, een nieuwe collega die alleen op zichzelf gericht is en geen boodschap heeft aan teamwerk. Dankzij botsende karakters en een stortvloed aan intense zaken is het op het kantoor van Trigger een constant chaos.