Twee Finse filmmakers zoeken met een internationaal duikteam naar de verloren Duitse U-boot U-479 uit WOII in de Finse Golf. Ondanks Sovjetclaims over het zinken ervan door de onderzeeër Lembit, onderzoeken de filmmakers het mysterie uit de eerste hand.