Jude Law steelt de show als Dom Hemingway, een prettig gestoorde en charismatische kluizenkraker met een goed geheugen. Na een gevangenisstraf van 12 jaar gaat hij op pad om op te eisen waar hij recht op heeft.
Jude Law steelt de show als Dom Hemingway, een prettig gestoorde en charismatische kluizenkraker met een goed geheugen. Na een gevangenisstraf van 12 jaar gaat hij op pad om op te eisen waar hij recht op heeft, maar zijn langverwachte plan om eindelijk uitbetaald te worden mislukt. Dom probeert contact te leggen met zijn vervreemde dochter (Emilia Clarke), maar wordt verleid door de twee dingen waar hij goed in is: kluizen openkrijgen en schedels kraken.