Fast & Furious 7
Een koudbloedige huurmoordenaar is uit op wraak en heeft het op hen gemunt. Hun enige hoop: weer achter het stuur kruipen om een geniaal prototype van een trackingapparaat te bemachtigen. Van Abu Dhabi tot de vertrouwde straten van Los Angeles, de crew staat voor de grootste bedreiging ooit. Ze moeten de krachten bundelen als een team, en als een familie, om hun eigen mensen te beschermen.
Nadat ze Owen Shaw en zijn crew hebben verslagen, keren Dominic Toretto (Vin Diesel), Brian O'Conner (Paul Walker) en de rest van de crew terug naar de VS voor een normaal leven. Ze weten echter niet dat Owens oudere broer, Deckard Shaw (Jason Statham), op wraak zint en de hele crew opnieuw in gevaar brengt. Ondertussen gaat het team op zoek naar de man die Han heeft vermoord, voordat hij hen vindt.