The Fate of the Furious
Net wanneer Dom, Letty en het team een normaal leven leiden, dwingt een meedogenloze cyberterroriste Dom om voor haar te werken aan een plan om de wereldmacht te grijpen. Lang bewaarde geheimen en ondenkbaar verraad zaaien verdeeldheid in het team. Maar dat weerhoudt het team er niet van om de hele wereld over te reizen en de zwaarste terreinen te trotseren om de man thuis te brengen die van hen een familie maakte.
Nu Dom (Vin Diesel) en Letty (Michelle Rodriguez) getrouwd zijn en Brian en Mia met pensioen zijn, leidt het vrijgesproken team een normaal leven. Maar als een mysterieuze vrouw (Charlize Theron) Dom verleidt tot een criminele wereld en hij zijn naasten verraadt, staat het team voor een beproeving als nooit tevoren. Van de kusten van Cuba en de straten van New York tot de ijsvlaktes van de Barentszzee reist het team de wereld over. De missie: een anarchist stoppen die de wereld in chaos wil storten en de man terughalen die van hen een familie maakte.