Suho en Hyeonseo, die zes jaar verkering hadden, ontmoeten elkaar weer als een jonge rijke CEO en een pianolerares. K werkt met Suho samen aan een project en nodigt Hyeonseo uit om mee te doen. Suho en Hyeonseo beginnen aan een hobbelige romantische reis vol wendingen. Herhaalt de geschiedenis zich?