Eunsoo werd door een beroemd componist gevraagd om de tekst van een nummer te schrijven. Ze werd eerst afgewezen omdat de tekst niet de emoties van onbeantwoorde liefde weergaf. Op een dag ontdekt Eunsoo dat Sunwoo verliefd is op iemand. Ze vraagt Sunwoo om haar te helpen met de tekst terwijl hij bij haar woont. Op wie werd Sunwoo verliefd? Wanneer begon hun verhaal?
Eunsoo and Sunwoo zijn al 19 jaar vrienden. Ze wonen even samen om een liedjestekst te schrijven.
Eunsoo en Sunwoo voelen zich raar door de omhelzing. Maar ze doen alsof er niks gebeurd is.
Eunsoo is in de war door wat er in hem omgaat. Hij bereidt zich voor om het haar te vertellen.
Eunsoo voelt zich leeg nadat Sunwoo weg is. Hij is plots terug in Korea en ze lucht haar hart.