Crazy Love
Noh Gojin, CEO van GOTOP Education en wiskundig genie met een IQ van 190, krijgt een doodsbedreiging. Na een aanrijding waarbij de veroorzaker is doorgereden, doet hij alsof hij geheugenverlies heeft om de dader te pakken. Ondertussen doet zijn secretaresse Sina, die terminaal ziek is, zich voor als zijn verloofde uit wraak voor zijn mishandeling. Wanneer de geheimen aan het licht komen, keren de rollen om. Hun waanzinnige romance ontvouwt zich.
Noh Gojin huurt de beste privédetective, John, in. Sina gaat door met haar zoektocht naar wraak.
Nadat ze gekust hebben, slaan de harten van Gojin en Sina op hol. Gojin is onbeschoft tegen Sina.
Gojin leest Sina's testament en beseft dat hij van haar houdt. Segi wil Gojin uit Gotop verdrijven.
De relatie tussen Gojin en Sina begint. Zijn geloof in Sina's terminale ziekte maakt haar gek.
Sooyeong vertelt Sina dat Gojin haar eerste liefde was. Gojin wordt geconfronteerd met een crisis.
Gojin maakt excuses aan de mensen om hem heen en zweert hen te beschermen. Sina steunt Gojin.
Gojin betrapt de dader en sluit vrede met Segi. Een jaar later zijn Sina en Gojin net getrouwd.