Mr Inbetween
Jongleren binnen een relatie, ouderlijke verantwoordelijkheden, vriendschappen en een zieke broer, terwijl je zelf de kost verdient. Dat zou voor iedereen moeilijk zijn, maar vooral voor Ray Shoesmith, een in te huren crimineel.
Mr Inbetween is een komedieserie van een halfuur, geïnspireerd door de cultfilm 'The Magician'. Jongleren binnen een relatie, ouderlijke verantwoordelijkheden, vriendschappen en een zieke broer, terwijl je zelf de kost verdient - dat zou voor iedereen moeilijk zijn. Vooral voor Ray Shoesmith, omdat hij een in te huren crimineel is. Ray 'zorgt voor mensen'. Hij int schulden, laat drugs en geweren verdwijnen, en zorgt vaak voor permanente oplossingen. Ray eist respect en tolereert het niet als iemand zijn zeer duidelijke ethische code negeert.