Natural Born Killers
De tegenspoed van Mickey en Mallory: buitenbeentjes, geliefden en seriemoordenaars. Ze reizen over route 666 en plegen massamoorden. Niet voor het geld, niet voor wraak, maar gewoon voor de kick.
De tegenspoed van Mickey en Mallory: buitenbeentjes, geliefden en seriemoordenaars. Ze reizen over route 666 en plegen massamoorden. Niet voor het geld, niet voor de wraak, maar gewoon voor de kick. Verheerlijkt door de media, worden de twee legendarische volkshelden. Hun verhaal wordt steeds verteld door één persoon die ze in leven laten op de plaats van elke slachtpartij.